Bezpośrednia pomoc Działu Obsługi Klienta

Reklamacje

Jeśli chcesz wyjaśnić którąś z poniższych kwestii, w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu z Działami Obsługi Klienta:

brak wyników badań
niekompletne wyniki badań
nieprawidłowe dane osobowe (np. literówki)
odczyt treści wyników badań
zakupy w sklepie internetowym

Jeśli z jakichkolwiek powodów nie jesteś zadowolony z usług ALAB laboratoria i chcesz wnieść oficjalną reklamację, możesz to zrobić poprzez formularz w zakładce Reklamacje. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Bądź na bieżąco i zapisz się do newslettera

Otrzymuj powiadomienia o akcjach promocyjnych oraz akcjach profilaktycznych realizowanych z partnerami ALAB laboratoria sp. z o.o. Dostępem do powiadomień możesz zarządzać z poziomu swojego konta, dowolnie włączając bądź wyłączając zgody.