Bezpośrednia pomoc Działu Obsługi Klienta

Reklamacje

Jeśli chcesz wyjaśnić którąś z poniższych kwestii, w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu z Działami Obsługi Klienta:

brak wyników badań
niekompletne wyniki badań
nieprawidłowe dane osobowe (np. literówki)
odczyt treści wyników badań
zakupy w sklepie internetowym

Jeśli z jakichkolwiek powodów nie jesteś zadowolony z usług ALAB laboratoria i chcesz wnieść oficjalną reklamację, możesz to zrobić poprzez formularz w zakładce Reklamacje. Zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Zadbaj z nami o zdrowie - zapisz się na newsletter!

Otrzymuj praktyczne informacje na temat profilaktyki i badań laboratoryjnych, dzięki którym poszerzysz swoją wiedzę na temat świadomej troski o zdrowie. Zapisz się na newsletter i odbierz -20% zniżki na kolejny zakup w e-sklepie.